Μια καινούργια περιπέτεια ξεκινά!

Στήνω αυτό το blog και όλα μου φαίνονται απελπιστικά δυσνόητα, αλλά δεν θα το βάλω κάτω. Όπως είπε και η κα. Ελεονόρα Ρούζβελτ: "Κάνε κάθε μέρα κάτι που σε τρομάζει". Στη συγκεκριμένη περίσταση το ρήμα "τρομάζει" θα το αντικαταστήσω με το "δυσκολεύει".
Ας ξεκινήσει λοιπόν αυτό το νέο ταξίδι...

Τρίτη 29 Μαρτίου 2011

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΗΡΕΜΙΑ...



Αγαπητοί φίλοι..
Μοιράζομαι μαζί σας αυτό το μήνυμα επειδή σε μένα πέτυχε και όλοι μας χρειαζόμαστε περισσότερη ηρεμία στην ζωή μας. Ακολουθώντας την παρακάτω συμβουλή, που άκουσα σε μία σχετική εκπομπή, βρήκα επιτέλους την εσωτερική μου ηρεμία. Στην εκπομπή ισχυρίστηκαν ότι «ο τρόπος για να βρεις την εσωτερική σου ηρεμία είναι να τελειώσεις ότι έχεις αρχίσει».  Κοίταξα λοιπόν γύρω μου στο σπίτι για να βρω όλα τα πράγματα που είχα αρχίσει και δεν είχα τελειώσει. Κι έτσι, παραμένοντας σπίτι σήμερα, από το πρωί έχω τελειώσει: ένα μπουκάλι αγιορείτικο κρασί , ένα μπουκάλι Dewars, ένα μπουκάλι Bailey's, ένα μπουκάλι Kahlua, ένα πακέτο μπισκότα Oreos, όσα χάπια είχαν απομείνει στα κουτιά των ηρεμιστικών Prozac και Valium, το υπόλοιπο cheesecake, μερικές καραμέλες και ένα κουτί σοκολατάκια. Δεν έχετε ιδέα πόσο τρομερά καλά νοιώθω τώρα!!! Μου πέρασε και η ίωση...

1 σχόλιο: